Upvote Cinta Empat Segi | editing story

by whatever
| Updated | Created
Tags   romance   drama   fiction   malay   schoolife   | Report Content

Cinta Empat Segi | editing story - romance drama fiction malay schoolife - main story image

A A A A

Description

Cerita ini mengisahkan seorang perempuan bernama Faith. Dia seorang gadis biasa (nak kata cantik tak juga). Dia mempunyai seorang musuh bernama John. Apa akan berlaku jika John jatuh hati pada gadis brrnama faith itu??? Dan macam mana jika tiba-tiba muncul tiga lagi jejaka yang menaruh perasaan terhadap Faith??? Siapakah yang menjadi pilihan???

Character

 

Faith
♥ gadis biasa yang sedikit ego, dia mempunyai tiga orang rakan karib. Apabila rakannya dalam masalah besar, dia akan cuba menolong dengan sedayah upayah sebab tu lah dia terperangkap dalam cinta empat segi ni =3

Ni adalah character yg utama...,..

 

 

Mas
♥Boleh dikatakan kawan paling baik faith kerana dia seorang sahaja yang memahami Faith dan dia seorang yang sangat lemah dan ssngat kuat menangis dan disebabkan Faith menyayanginya, sehingga dia sanggup melepaskan orang yang dia cintai tetapi Mas tidak menyedari akan hal itu.

Foreword

 

Hai semua!!!...sebenarnya cerita ni dah lama saya tulis....tapi saya tunjukkan kat kawan2 saya je....mereka kata cerita ni best!!! Saya harap korang pun suka lah dengan cerita ni ^^...jangan lupa subscribe dan komen ok =3 Kalau korang baca, jangan kisah sangat eh pasal tatabahasa saye...hehehe Enjoy reading =3
whatever ♡


Share on Tumblr    

Comments

Comments are moderated. Keep it cool. Critical is fine, but if you're rude to one another (or to us), we'll delete your stuff. Have fun and thanks for joining the conversation!

You must be logged in to comment.

Nhazwa  on says:
Upadate soon :)

Nhazwa  on says:
baca chracter d5a pown dh menarik :)

4everalone  on says:
Sound interesting....
Update soon

Log in to view all comments and replies


^ Back to Top